فنر آب پاش

فنر آب پاش و محلول پاش

فنر آب پاش با نام فنر تریگر هم شناخته می شود، یکی از محصولات فنر سازی پارس فولاد امیر بوده که با توجه به پاندمی وریروس کرونا که در جهان ایجاد شده است استفاده از آبپاش و محلول پاش جهت ضد عفونی کردن دست ها و اجسام، بسیار پر کاربرد شده است. از همین روی، فنر آب پاش و فنر درب اسپری یکی از فنرهای مهم در صنعت فنر سازی به شمار می رود. فنر آب پاش با دقت بسیار بالا توسط ماشین آلات فنر سازی پیشرفته CNC تولید می گردد.

طراحی و تولید فنر محلول پاش در اندازه های مختلف توسط فنر سازی پارس فولاد امیر صورت می پذیرد و مناسب هر گونه آب پاش و محلول پاش نیز می باشد.

تولید فنر محلول پاش

فنرهای آب پاش مانند فنر پمپ مایع دستشویی و ظرفشویی یکی از پرکاربردترین انواع فنر می باشد که از نوع فنر فشاری و استوانه ای بوده که کارکرد این فنر به این صورت می باشد که با فشرده شدن، انرژی را ذخیره کرده و سپس آزاد می نماید. فنر آبپاش توسط دستگاه های پیشرفته با سیستم های کنترل دقیق بصورت انبوه تولید می گردد که جهت استفاده در انواع آب پاش و محلول پاش مناسب می باشد.

تولید فنر آب پاش
تولید فنر آب پاش

قیمت و خرید فنر آب پاش

قیمت فنر تریگر (فنر درب اسپری) به عوامل مختلفی از جمله جنس آلیاژ مفتول بکار رفته در تولید فنر، اندازه فنر، میزان مقاومت فنر و … بستگی داشته که در قیمت فنر موثر می باشند. بنابراین جهت استعلام قیمت فنر آب پاش با کارشناسان فروش فنرسازی پارس فولاد امیر تماس حاصل فرمایید. البته شایان ذکر است قیمت فنر در صورت بالا بودن، تضمین کیفیت بالا نبوده و ممکن است خریداران با قیمت های گوناگونی در بازار مواجه بشوند. از همین روی، میزان سابقه فنرسازی پارس فولاد امیر و میزان رضایتمندی مشتریان گرامی گویای این است که این واحد تولید فنر دارای قیمت های مناسب و همچنین کیفیت بالا می باشد.

تولید فنر تریگر
تولید فنر تریگر
خانه محصولاتتماسارتباط با ما