فنر نگهدارنده قاب هالوژن

فنر نگهدارنده قاب هالوژن سقفی

امروزه لامپ های هالوژنی مدل های سقفی، به دلیل زیبایی و روشنایی که به محیط می بخشند بسیار پرطرفدار می باشند. فنر نگهدارنده قاب هالوژن یک فنر بسیار پر کاربرد بوده و به دلیل نیاز به تعویض متعدد لامپ های سوخته، فنر قاب هالوژن باید از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد تا به سادگی دچار خرابی و مشکل نشود و قابلیت نگهدارندگی آن به مرور دچار مشکل نشده و شل نشود و به خوبی قاب هالوژن را با وزن های مختلف در سقف، محکم نگه دارد. این فنر از نوع فنر پیچشی بوده که در ادامه بیشتر در مورد این فنر توضیح خواهیم داد.

تولید فنر نگهدارنده قاب هالوژن

از دیگر محصولات فنر سازی پارس فولاد امیر، فنر نگهدارنده قاب هالوژن بوده که انواع آن در سایز های متنوع توسط کارشناسان فنر سازی پارس فولاد امیر طراحی و ساخته می شود. در ساخت فنر نگهدارنده قاب هالوژن از متریال هایی با کیفیت و همچنین از مفتول های ویژه ای با آلیاژ خاص استفاده می گردد تا محصول نهایی دارای کیفیت بالایی نیز باشد.

انواع فنر نگهدارنده قاب هالوژن

فنر نگهدارنده قاب هالوژن در سایز های مختلف بر اساس نیاز مشتریان گرامی و همچنین برای انواع مدل های قاب هالوژن قابلیت تولید بصورت انبوه و سفارشی را نیز دارا می باشد.

قیمت و خرید فنر نگهدارنده قاب هالوژن

با توجه به اینکه قیمت فنر نگهدارنده قاب هالوژن بر اساس سایز، جنس مفتول مورد استفاده در ساخت فنر، نوع استاندارد بکار رفته در ساخت فنر، مقاومت و همچنین تیراژ تولید فنر می تواند متغیر باشد بنابراین جهت مشاوره و استعلام قیمت فنر، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

خانه محصولاتتماسارتباط با ما