خار فنر گیره لباس

فنر گیره لباس

از محصولات فنر بسیار پر کاربردی که بصورت انحصاری در فنر سازی پارس فولاد امیر، طراحی و تولید می گردد فنر گیره لباس بوده که در ساخت انواع گیره های لباس مورد استفاده قرار میگیرد. مهم ترین قطعه گیره لباس، فنر بکار برده در آن می باشد که کارکرد گیره لباس بدون آن میسر نخواهد شد.

تولید فنر گیره لباس

خار فنری گیره لباس از نوع فنر فرمینگ بوده که با دستگاه های فنرسازی بصورت اختصاصی برای هر محصول گیره لباس بصورت اختصاصی طراحی و تولید می گردد که مناسب انواع گیره های لباس با ابعاد و اندازه های خاص می باشد. از آنجا که گیره لباس در طول روز به دفعات زیاد برای متصل نمودن لباس ها به رخت آویز مورد استفاده قرار میگیرد این محصول بسیار کاربردی و تولید آن بصورت انبوه صورت می پذیرد.

کاربرد فنر گیره لباس

گیره لباس وسیله ای بسیار کاربردی ولی در عین حال ساده بوده که همه ما با آن سرکار داشته ایم. گیره لباس جهت ثابت نگه داشتن لباس های شسته شده بر روی بند و رخت آویز مورد استفاده قرار میگیرد. از آنجا ممکن است که لباس ها در معرض باد و طوفان قرار بگیرد، باید لباس را محکم در جای خود نگه دارد. و اینجاست که فنر گیره لباس کارایی خود را نشان می دهد. فنر های ساخته شده برای گیره لباس در فنر سازی پارس فولاد امیر از بهترین متریال ها و مفتول ساخته شده و دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز می باشد و به مرور زمان و استفاده مداوم از گیره لباس، کارایی فنر همانند روز اول نیز می باشد.

قیمت و خرید فنر گیره لباس

فنر گیره لباس در ابعاد و اندازه های مختلف بر اساس اندازه گیره لباس تولید می گردد که نوع آلیاژ به کار رفته در تولید فنر آن در قیمت تمام شده فنر گیره لباس موثر است. همچنین تیراژ تولید فنر می تواند در میزان قیمت فنر تاثیرگذار باشد. جهت استعلام قیمت فنر گیره لباس و همچنین مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خانه محصولاتتماسارتباط با ما