فنر پمپ مایع دستشویی

فنر پمپ مایع دستشویی و ظرفشویی

از محصولات انحصاری فنر سازی پارس فولاد امیر، فنر پمپ مایع دستشویی و ظرفشویی ( فنر پمپ غلیظ پاش ) می باشد که در ساخت انواع پمپ های مایع دستشویی و ظرفشویی بکار می رود. فنر پمپ مایع دستشویی و ظرفشویی با دقیق ترین دستگاه های تولید فنر، طراحی و ساخته می شود که در سایز های مختلف و مناسب با پمپ جا مایع امکان تولید بصورت انبوه را دارد.

تولید فنر پمپ مایع دستشویی

فنر پمپ جا مایع دستشویی با نام دیگر فنر پمپ غلیظ پاش و غلیظ کش ، به عنوان یکی از پر کاربردترین فنرها در صنعت فنر سازی به شمار رفته که همانند فنر آب پاش توانسته در بین فنرها، فروش و سفارش بسیار بالایی را جهت ساخت داشته باشد. از همین روی، فنر سازی پارس فولاد امیر با خط تولید انحصاری این محصول توانسته نیاز بازار را برآورده نماید. آلیاژ مورد استفاده در تولید فنر پمپ مایع دستشویی و ظرفشویی از نوع بسیار مرغوبی بوده و همچنین تست ها و آزمایش های متعددی را جهت تولید فنر با استاندارهای جهانی را پاس نموده است.

ساخت فنر پمپ غليظ پاش
ساخت فنر پمپ غليظ پاش

کاربرد فنر پمپ مایع دستشویی و ظرفشویی

همانطور که از اسم این فنر مشخص است، این فنر در ساخت انواع مختلف جا مایع های دستشویی و ظرفشویی کاربرد دارد. در طی روز بدون اینکه ما خیلی به این موضوع توجه کنیم، جهت شستشوی دستان و ظرف ها، بسیار از جامایع دستشویی و ظرفشویی استفاده می نماییم. بنابراین این فنر، یکی پرکاربردترین فنرها می باشد و باید کیفیت ساخت آن بسیار بالا باشد تا دچار خرابی و مشکل نشود زیرا خرابی این فنر مهم، باعث از کار افتادن جا مایع خواهد شد. فنر سازی پارس فولاد امیر با طراحی و ساخت فنر مناسب با انواع جا مایع، توانسته کیفیت بالایی را به مشتریان عزیز ارائه نماید.

قیمت و خرید فنر پمپ مایع دستشویی و ظرفشویی

قیمت فنر پمپ مایع دستشویی و ظرفشویی با توجه به اندازه و نوع آلیاژ بکار رفته در ساخت آن متغیر بوده و همچنین تیراژ تولید فنر می تواند در قیمت تمام شده فنر تاثیر گذار باشد. برای استعلام قیمت و همچنین خرید فنر پمپ مایع دستشویی و ظرفشویی با کارشناسان فنر سازی پارس فولاد امیر تماس حاصل فرمایید.

خانه محصولاتتماسارتباط با ما