کاربرد فنر در لوازم خانگی و وسایل برقی


تولید کننده فنر در بهترین کارخانه فنر سازی در ایران

امروزه در بسیاری از لوازم خانگی و همچنین لوازم برقی مانند تلویزیون، انواع کامپیوتر و … از فنر استفاده می شود. بی شک بدون بکارگیری فنر، شاهد پیشرفت در انواع لوازم نبودیم. در طول روز ما با بسیاری از لوازم خانگی کار میکنیم بدون اینکه به وجود فنر در ساختار این لوازم توجهی کنیم. در این مقاله به کاربرد فنر در لوازم خانگی و وسایل برقی می پردازیم.

نقش حیاتی فنر در لوازم برقی خانگی

فنرها در صنایع الکترونیکی نقش پررنگی را ایفا میکنند. از وسایل الکترونیکی ساده ای که روزانه بارها از آن استفاده میکنیم، کنترل تلویزیون می باشد که درون آن از فنر جهت نگهداری باطری و انتقال انرژی الکتریکی به برد استفاده شده است.

در ماشین لباسشویی فنری که در درب آن تعبیه شده موجب بسته شدن درب می شود. و در هنگام کارکرد ماشین لباسشویی و چرخش مخزن، فنرها وارد عمل می‌شوند و تکان‌های شدید مخزن را به خود جذب می‌کنند و مانع از خرابی مخزن می‌شوند و از تکان‌های شدید ماشین لباسشویی جلوگیری می کنند. 

از فنر ها در ساخت دیگر لوازم برقی مانند توستر، قهوه ساز، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، یخچال، پنکه و … استفاده میگردد.

روشنایی در محیط خانه بسیار اهمیت دارد و امروزه انواع لامپ به بازار عرضه شده اند. لامپ های هالوژن نورپردازی زیبایی را به محیط می بخشند و بسیار مورد استفاده قرار میگیرند. میتوان گفت بعد از لامپ، فنر نگهدارنده قاب هالوژن مهم ترین قطعه بکارگرفته در لامپ های هالوژنی می باشد که این نوع فنر توسط مجموعه فنرسازی پارس فولاد امیر طراحی و تولید می گردد.

کاربر فنر در لوازم خانگی

در خانه لوازم ساده ای وجود دارند که فنر نقش مهمی در کارکرد آن ها دارد که از این لوازم می توان به گیره لباس اشاره کرد. همه ما کم و بیش از گیره لباس جهت آویختن البسه استفاده کرده ایم، درون گیره از فنر استفاده شده است که این فنر با ساختار ساده ای که دارد، گیره را در جای خود محکم نگه می‌دارد. فنر گیره لباس از محصولات فنرسازی پارس فولاد امیر به شمار میرود که توسط دقیق ترین ماشین آلات ساخت فنر، تولید می گردد.

از دیگر لوازمی که می توان گفت هر روز از آن استفاده می کنیم و در درون آن از فنر استفاده شده است، دستگیره درب می باشد که بارها برای ورود و خروج خانه از آن استفاده کرده ایم.

تولید کننده فنر
تولید کننده فنر

فنر پمپ مایع دستشویی

فنر پمپ جامایع دستشویی یا همان فنر پمپ غلیظ پاش و غلیظ کش، یکی از محصولات پرکاربرد در وسایل خانگی محسوب میشود. خط تولید اختصاصی فنر پمپ جامایع دستشویی و ظرفشویی در مجموعه تولیدی فنرسازی پارس فولاد امیر، توانسته است نیازهای بازار را به خوبی برطرف کند. آلیاژ مورد استفاده در تولید این فنر، از نوع بسیار باکیفیت استفاده می‌شود و تمامی تست‌ها و آزمایش‌های لازم را برای رسیدن به استانداردهای جهانی با موفقیت پشت سر گذاشته است.

فنر آبپاش

فنر آب‌پاش یا فنر تریگر از محصولات فنرسازی پارس فولاد امیر است که با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان، استفاده از آب‌پاش و محلول‌های ضدعفونی‌کننده برای دست‌شویی و ضدعفونی‌کردن اجسام، بسیار اهمیت یافته است. فنر آب‌پاش با استفاده از دستگاه‌های فنرسازی پیشرفته CNC، با دقت بسیار بالا تولید می‌شود.

فنر کلید کولر آبی و فنر کلید بخاری برقی
فنر کلید کولر آبی و فنر کلید بخاری برقی

فنر کلید کولر آبی و فنر کلید بخاری برقی

کلید کولر و کلید بخاری برقی از جمله وسایل برقی خانگی است که بسیاری از افراد در زندگی روزمره خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. در فصل تابستان، کلید کولر آبی به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرد و اهمیت کیفیت فنر داخلی آن برای کارایی و طول عمر بسیار مهم است. از قطعات اساسی که در عملکرد کلید کولر و کلید بخاری برقی نقش دارد، فنر می‌باشد. فنر کلید کولر آبی و فنر کلید بخاری برقی ، از جمله محصولات اختصاصی می باشد که توسط فنرسازی پارس فولاد امیر تولید می‌شود که قابلیت تطبیق با انواع مختلف کلیدها را دارند. این فنرها از نوع فنرهای فشاری بوده و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته فنرسازی ساخته می‌شوند.

خواندن
قبول سفارش ساخت انواع فنر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه محصولاتتماسارتباط با ما