تولید کننده انواع فنر کونیک

فنر کونیک

فنر کونیک


فنر کونیک

فنر کونیک به فنرهایی گفته می شود که در قطر بیرونی آن از یک یا چند ابعاد وجود دارد. فنرهای کونیک بیشتر در نوع فنر فشاری تولید می گردند ولی در انواع مختلف فنر کونیک فرمینگ، فنر کونیک کششی ، فنر کونیک تاچ و … موجود می باشد. در ادامه به دلایل استفاده از فنر کونیک می پردازیم.

ویژگی ها و مزایای فنر کونیک

با طراحی مخروطی فنر کونیک، محدودیت طول بسته فنر کمتر شده و فنر بیشتر بسته می شود که در قطعاتی که نیاز به طول کمتر بسته فنر نیاز است کاربرد دارد، که میتوان فنر نگهدارنده باطری را در وسایل الکترونیکی مثال زد. در فنر کونیک نمودار نیروی منحنی بوده که در مواقعی که قطعه نیاز به نیروی متغیر دارد این نوع فنر کاربرد دارد.در فنر فشاری در هنگام جمع شدن در طول آن خمیدگی ایجاد می گردد با توجه به مخروطی بودن فنر کونیک، از خمیدگی های احتمالی جلوگیری می گردد. در مواردی قطعه مورد نظر در ابتدا و انتها داری سایز متفاوتی با قطعات مقابل دارند که در این موارد از فنر کونیک استفاده می شود.

تولید کننده انواع فنر کونیک
تولید کننده انواع فنر کونیک

تولید کننده فنر کونیک

فنرسازی پارس فولاد امیر تولید کننده فنر کونیک مانند فنر پمپ مایع دستشویی و ظرفشویی (فنر پمپ غلیظ پاش) که از محصولات انحصاری این مجموعه بوده که برای انواع پمپ مایع دستشویی و ظرفشویی کابرد دارد. این فنر با استفاده از مرغوبترین آلیاژ تولید می گردد.

تولید انواع فنر پمپ غلیط پاش
تولید انواع فنر پمپ غلیط پاش
خواندن
تولید کننده فنر عمده در تهران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه محصولاتتماسارتباط با ما