تولید فنر در بهترین کارخانه فنر سازی ایران


تولید کننده فنر در بهترین کارخانه فنر سازی در ایران

تعداد متعددی کارخانه فنر سازی در ایران در زمینه تولید فنر فعالیت میکنند که انتخاب را بین این کارخانه ها سخت میکند. در انتخاب خود باید به این نکته توجه داشته باشید که کارخانه مورد نظر آیا دارای سابقه می باشد یا خیر و از همه مهم تر اینکه آیا محصولات تولیدی آن مجموعه دارای کیفیت بالا و استاندارد می باشد یا خیر. کارخانه فنر سازی پارس فولاد امیر، تولید کننده انواع فنر فشاری، فنر فرمینگ (فرم دار)، فنر کششی، فنر پیچشی، فنر تسمه ای (حلزونی) با سال ها سابقه درخشان در صنعت فنر سازی در ایران می باشد.

تولید فنر با کیفیت بالا

کارخانه فنر سازی پارس فولاد امیر به عنوان اولین تولیدکننده‌ی تخصصی انواع خار فنری با اشکال متنوع، از جمله خار فنری گیره لباس، خار فنری شیشه بالابر ماشین و سوکت داخل موتور خودرو و … در حوزه‌ی فنر سازی فعالیت می‌کند. این شرکت با سال‌ها تجربه و با بهره‌گیری از تخصص و تجربه‌ی متخصصان و کارشناسان ماهر در تولید انواع فنر فرمینگ، فنر تسمه‌ای ، فنر فشاری، فنر پیچشی ، فنر کششی ، با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته‌ی CNC و انجام عملیات حرارتی با کوره‌ ریلی و القایی، در صنعت فنرسازی پیشتاز بوده است.

کارخانه فنر سازی
کارخانه فنر سازی

تولید فنر های خاص با دستگاه فنرسازی پیشرفته

مجموعه فنر سازی پارس فولاد امیر با بهره گیری از دستگاه های ویژه، امکان طراحی و تولید فنر های خاص مانند فنر گیره لباس، فنر پمپ مایع دستشویی (فنر پمپ غلیظ پاش)، فنر آب پاش و محلول پاش (فنر تریگر)، فنر کلید کولر آبی و بخاری برقی، خار فنری شیشه بالابر خودرو، فنر نگهدارنده قاب هالوژن و … را در تیراژ بالا و سفارشی را دارا می باشد.

فنر گیره لباس

فنر خار گیره لباس، یکی از انواع فنر فرمینگ است که به طور اختصاصی برای هر محصول گیره لباس طراحی و تولید می‌شود. این نوع فنر، با استفاده از دستگاه‌های فنرسازی به صورتی سفارشی و با ابعاد و اندازه‌های ویژه تولید می‌گردد. با توجه به استفاده مکرر و متعدد گیره لباس در طول روز برای اتصال لباس‌ها به رخت‌آویز، فنر گیره لباس بسیار کاربردی بوده و تولید آن به صورت انبوه توسط فنر سازی پارس فولاد امیر صورت می‌پذیرد.

تولید فنر گیره لباس
تولید فنر گیره لباس

فنر پمپ مایع دستشویی (فنر پمپ غلیظ پاش)

یکی از محصولات انحصاری کارخانه فنر سازی پارس فولاد امیر، فنر پمپ مایع دستشویی و ظرفشویی (فنر پمپ غلیظ پاش) است که از نوع فنر فشاری بوده و در ساخت انواع پمپ‌های مایع دستشویی و ظرفشویی استفاده می‌شود. فنر پمپ مایع دستشویی و ظرفشویی با استفاده از دستگاه‌های تولید فنر بسیار دقیق طراحی و ساخته می‌شود، به طوری که در اندازه‌های مختلف و با سازگاری با انواع پمپ‌های مایع، قابلیت تولید به صورت انبوه را دارد.

فنر پمپ جا مایع دستشویی، که به عنوان فنر پمپ غلیظ پاش هم شناخته می‌شود، به عنوان یکی از پرکاربردترین فنرها در صنعت فنرسازی محسوب می‌شود و همانند فنر آب‌پاش، توانسته در بازار، فروش بسیار موفقی داشته باشد. به همین دلیل، شرکت فنر سازی پارس فولاد امیر با خط تولید اختصاصی این محصول، توانسته نیازهای بازار را به خوبی برآورده کند. آلیاژی که در تولید فنر پمپ مایع دستشویی و ظرفشویی استفاده می‌شود، بسیار باکیفیت بوده و مورد تست‌ها و آزمایش‌های متعددی قرار گرفته است تا به استانداردهای جهانی تولید فنر همخوانی داشته باشد.

تولید فنر پمپ غلیظ پاش
تولید فنر پمپ غلیظ پاش

فنر آب پاش و محلول پاش (فنر تریگر)

یکی از فنرهای بسیار مورد استفاده، فنر آب پاش هستند که به عنوان یکی از انواع پرکاربرد فنرها محسوب می‌شوند. این فنرها از نوع فنرهای فشاری و استوانه‌ای هستند که عملکرد آن‌ها به این شکل است که با فشرده شدن، انرژی را ذخیره کرده و سپس آزاد می‌کنند. تولید فنرهای آبپاش با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و سیستم‌های کنترل دقیق به صورت انبوه انجام می‌شود، به گونه‌ای که برای استفاده در انواع آبپاش و محلول‌پاش مناسب هستند.

تولید فنر آبپاش
تولید فنر آبپاش

خار فنری شیشه بالابر خودرو

خار فنری کلید شیشه بالابر خودرو یکی از قطعات اصلی سیستم شیشه بالابر ماشین است که یکی از انواع فنر فرم دار بوده و در دستگیره شیشه بالابر خودرو استفاده می‌شود. فنر سازی پارس فولاد امیر به عنوان یکی از پیشگامان در تولید انواع خار فنری، اولین تولید کننده خار فنر کلید شیشه بالابر خودرو است و این نوع خار فنر در مدل‌های مختلف شیشه بالابرهای ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرد. تولید خار فنری کلید شیشه بالابر خودرو با استفاده از دستگاه‌های فنر سازی پیشرفته و با دقت بالا در اشکال متنوع نیز انجام می‌شود.

تولید فنر کلید شیشه بالابر خودرو
تولید فنر کلید شیشه بالابر خودرو

فنر کلید کولر آبی و بخاری برقی

یکی از قطعات حیاتی که در کارکرد و عملکرد کلید کولر و کلید بخاری برقی نقش دارد، فنر است. کلید کولر و کلید بخاری برقی از جمله وسایل الکتریکی هستند که بسیاری از افراد در زندگی روزمره با آن‌ها سر و کار دارند. استفاده روزانه از کلید کولر آبی در فصل تابستان بسیار بالا بوده و کیفیت فنر مورد استفاده در آن بسیار حائز اهمیت است و عملکرد و عمر کلید به فنر آن وابسته است. فنر سازی پارس فولاد امیر به عنوان تولیدکننده‌ی انحصاری، فنر کلید کولر آبی و بخاری برقی را در انواع مختلف بوده و این محصول قابلیت سازگاری با انواع کلید را داراست.

تولید فنر کلید بخاری برقی
تولید فنر کلید بخاری برقی
تولید فنر کلید کولز آبی
تولید فنر کلید کولز آبی

فنر نگهدارنده قاب هالوژن

لامپ‌های هالوژن سقفی به دلیل زیبایی و روشنایی‌ که به فضا می‌بخشند، بسیار محبوب هستند. فنر نگهدارنده قاب هالوژن ، از نوع فنر پیچشی بوده و یک فنر بسیار پر کاربرد بشمار می رود که به دلیل نیاز به تعویض مکرر لامپ‌های سوخته، باید دارای کیفیت ساخت بالایی باشد تا به سادگی خراب نشده و مشکلی ایجاد نکند. همچنین، باید توانایی حفظ استحکام خود و جلوگیری از لغزش و شل شدن قاب هالوژن را با وزن‌های مختلف در سقف را داشته باشد.

فنر قاب هالوژن
فنر قاب هالوژن
خواندن
روش های ساخت فنر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه محصولاتتماسارتباط با ما